Pages

10 June 2014

Muda Remaja

Contengan Kisah Sufi pada 3:30 pm
Korang Rasa? 
Assalamualaikum..

Nak taw kenapa Sufi buat tajuk macam tu?Hehe..Yer la, sekali tengok blog Sufi ni dah macam budak remaja di alam persekolahan..dengan warna pink nyer..ikon kartun la..hehe..gelak sorang-sorang Sufi..

Padahal tak sodar diri yang tuan badan tu dah masuk alam 30-an..13 Jun ni bertambah lagi satu angka umur Sufi..

Humm..tak pe la kan, jiwa macam budak remaja, orang tengok kita pun cam tak caya yang umur tu tak sesuai ngan tuan badan...cewahhh..awet muda katakan..

Ok la, till meets next time...

0 Yang Menyonteng on "Muda Remaja"

 

~~Kisah Sufi~~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal