Pages

2 February 2011

Tiada Tajuk

Contengan Kisah Sufi pada 12:45 am
Korang Rasa? 
Hurmm..hari ini tanggal 2 Februari 2011..sudah masuk bulan ke-2 & hari yang ke-33 dalam tahun 2011..Sungguh cepat masa berlalu..Masa yang telah berlalu tidak akan kembali lagi..oiittttt..apa yang ko merepek nie???dah la ayat skema giler..xtahan betoi..aku memang failed bak tulis-tulis karangan nie..sebab aku xreti nak dahulukan mana isi-isi penting yang terpenting yang patut ditulis..tunggang-langgang jadinya..sebab tu la aku memang tak suka tahap gaban subjek bahasa melayu kertas 2 SPM..tapi by hook or by crook..aku kena hadapinya jua..dapat A2 pon da kira okeh la..itu pun sungguh tidak disangka aku dapat keputusan yang secantik itu..aku bajet dapat B pun ok gak..haks..haks..haks..(ketawa jahat gaya terbaru)..apa yang aku nak berchegita sebenarnya eh?ops!!!!hari ni 2 Februari kan?? (tgk!!!..ayat mula-mula da mention hari ni 2hb..leh buat-buat lupa lak..)akceli today is my small-boss bufday..also my fwenz bufday..Epi bufday CC Salwani Abdul Rahim n Zita Ezura Manap(my primary school frenz-S.K.P.P )..may allah bless both of them.. Ermmm..okeh la, mataku sudah tidak dapat menahan keberatan kelopak mataku yang sudah hampir tertutup ini..Adiosss..Wassalam..

Pictha : Ehsan En. Google, harap maaf...kui2..

Nota Sufi : Nampak besh lak kek nie..

0 Yang Menyonteng on "Tiada Tajuk"

 

~~Kisah Sufi~~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal