Pages

16 January 2011

K-Muvie, K-Drama & K-Song..

Contengan Kisah Sufi pada 10:39 pm
Korang Rasa? 
Tadikan masa aku duk belek2 belog owang nie kan aku ada ternampak satu apa ek?Yang owang duk tepek kiri kanan belog tuh..apa kejadah plak namanyer??terus blank otak aku nie..haaaaaa..gadget namanyer..terus teringat kartun inspector gadget..la ni da xde kartun tuh..okeh..back to da title..aku ternampak dia tepek benda nie..So, kalo korang ada banyak masa nak tgk cito Korea..just sing-up then uol can watch all da muvie n drama for FREE..ngko xnak ker?Sekarang nie kan, tengah hot cito Korea, lagu Korea..sapo yang xgilo..artis2 diorang kan tantek2, encem2, kiut-miut, comel lote..duk t'gilo2 la budak2 nie ngn artis Korea neh..contoh paling dekat..kt umah aku nie, 3 orang adik aku memang tengah mabuk ngan K-Song n
K-Muvie..siang malam duk tgk cito Korea, dgr lagu Korea..kan dkt Astro ada channel 319 KBS World..huihhh..pantang lepa sket..channel akan b'tukar..Tgk cito xper lagi, ada subtitle walaupon subtitle tuh kut B.I..yang aku xpaham diorang dgr lagu Korea tuh..paham kah diorang?Xkesah la..janji study jangan terabai sudah..Okeh..nk stop membebel..and i will coming ASAP for da next bebelan..

Rasa cam nak tepek gambar la..korang tengok jer la yek..


Encem or kiut ? Ntah hape nama dia..


Comey x budak kecik nie?

Bapak ngan anak..

Drama Oh! My Lady..Best..Kowang tengok la..

0 Yang Menyonteng on "K-Muvie, K-Drama & K-Song.."

 

~~Kisah Sufi~~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal