Pages

23 January 2011

Hah!!!Biar betoi?????!!!!

Contengan Kisah Sufi pada 10:56 pm
Nak taw kenapa aku terkejut sangat tue?Sebabnya...aishhh..malu la plak nak cakap..nati kan orang cakap aku nie "syiok sendirik".."eleh!!itu pun nak t'kejut".."sajer nak wat gempak la tu"...and..bla..bla..bla..Ahhhhh...lantak la orang nak kata apa kat aku..yang penting aku memang sgt2 teruja..kih3..korang nak taw tak? Pengikut @ follower aku da bertambah jadi 6 orang(termasuk la empunya follow blog sendiri)..hehe..baru jer sat tadi..time kacih la kepada yang sudi jadi pengikut yang xbape setia kat belog aku yang xberapa nak seberapa nih..aku baru jer nak b'jinak2 lam bidang nie..banyak lagi yang perlu aku wat homework pasal dunia blogging nih, kena banyak membaca n blogwalking..baru la dapat m'hasilkan belog yang menarik untuk dibaca dan ditatap oleh semua orang kan??..betoi x?kalo xbetoi, iyer kan ajer la yek..hehehehe...So, korang jangan la segan silu tuk menegur n mengutuk belog aku nie..aiman xkesah..

0 Yang Menyonteng on "Hah!!!Biar betoi?????!!!!"

 

~~Kisah Sufi~~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal