Pages

18 February 2011

Salam Pagi Jumaat..

Contengan Kisah Sufi pada 9:20 am
Assalamualaikum..
Hye guys..Hari nie, pagi-pagi da bangun..Lepas solat subuh aku da tak tido balik cam biasa...Hehe..Lagipun umi aku cakap, rezeki tak masuk kalo tido balik lepas solat Subuh..So, kawan-kawan..jangan diamalkan selalu tabiat yang tak elok nie..Okeh, back to da story..Nak taw apa yang aku buat? On Laptop, then terus masuk Blogger dot Com..nak check if my belog da tersenarai lam segmen enchek BA jer..excited punya pasal..dan keputusannya belog aku memang dah disenaraikan oleh enchek BA kat entrinya..Segmen terbaru...blogger baru yang 'ngam'!..no 20 okayh...kih3..'ngam' lagi tu..apa-apa pun..thanx to enchek BA yang rajin menganjurkan macam-macam segmen tuk blogger baru macam aku nie..

3 Yang Menyonteng on "Salam Pagi Jumaat.."

Muslimah on 18 February 2011 at 12:01 said...

hey nice post...double like.. thanks visited my blog..
salam perkenalan :)

fRaMe+LenSeS on 18 February 2011 at 12:33 said...

whoaaa.. berita baik tu kamu.. tahniah2..
salam kenal dari Nadh.

maceh melawat Nadh tadi.. ;))

Kisah Sufi on 18 February 2011 at 14:04 said...

Maceh jugak cemua..
Salam kenal diterima..=)

 

~~Kisah Sufi~~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal