Pages

19 February 2011

iPad..Apa kemende tuh??

Contengan Kisah Sufi pada 11:55 pm
Korang Rasa? 


Korang kenal tak apa kejadahnyer benda ni?
Aku pun baru kenal 2-3 bulan benda alah ni..
Baru tahu yang namanya iPad..
Nak tahu lebih lanjut lagi??
Baca la sendiri..

iPad adalah sebuah komputer tablet yang direka dan dibangunkan oleh Apple Inc. Ia dipasarkan sebagai pelantar untuk media audio dan visual seperti buku, majalah, filem, muzik dan permainan serta laman sesawang. Pada sekitar 1.5 pound (680 gram), saiz dan beratnya adalah antara telefon pintar dan komputer riba. Apple memasarkan iPad pada bulan April 2010 dan dijual sebanyak 3 juta dalam tempoh 80 hari.
 (dicopy dari Wikipedia)

Oooooooo...baru lagi rupa-rupanya..
April 2010 dah dipasarkan..
Tapi, kenapa lak aku baru kenal benda alah ni tahun ni yer??
Promosi kurang kuttt..
Hehehe..
Tak ah..aku ni lambat alert ngan perkembangan semasa teknologi baru sekarang ni..
Kurang membaca agaknya..
Nampaknya..iPad ni pengganti kepada laptop n netbook la yer..
Tak jadi la nak beli laptop sendiri..
Aku nak cari iPad 1 la..
Ada sesiapa yang rasa banyak duit or bermurah hati nak bagi aku iPad ni..
Hehehe..
Kalau ada iPad ni, tak yah ar duk ke hulu ke hilir ngan laptop yang besar gaban tu kan..
Memberat kan bahu ajer..
Betoi tak..

Nota Sufi : My wishlist for dis year..

2 Yang Menyonteng on "iPad..Apa kemende tuh??"

Novelgurl on 20 February 2011 at 08:33 said...

Salam..ouh baru tau gak nie..huuhu

Kisah Sufi on 20 February 2011 at 09:41 said...

hehe..=) jom pakat beli iPad..

 

~~Kisah Sufi~~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal