Pages

29 January 2011

Rusuhan di Mesir..

Contengan Kisah Sufi pada 3:33 pm
Korang Rasa? 
Tengahari tadi aku ada menerima panggilan telefon dari seorang kawan, bertanyakan pasal adik aku yang berada di Mesir..dapat dihubungi atau tidak.., adik kawan aku pun belajar kat sana gak, mak kawan aku tu da naik darah tingginya bila tahu pasal keadaan Mesir sekarang nie.. aku memang xtahu langsung yang ada rusuhan secara besar-besaran, da latest pasal rusuhan yang aku tahu masa sambut tahun baru hari tu la..tu pun kejadian berlaku di Iskandariah..adik aku cakap tempat tu jauh dari tempat dia belajar kat Kaherah..Talian telefon dan internet semuanya disekat..aku cuba untuk menghubungi adik aku, tapi makcik operator arab yang jawab..tengok buletin 1.30 TV3 dan buletin Awani..memang dasyat la rusuhan kat sana, ada yang cedera dan maut..Punca rusuhan tu aku malas la nak bercerita kat sini, nanti panjang lebar la pulak..So, aku mintak para blogger sekalian pakat-pakat berdoa agar adik aku dan semua pelajar Malaysia yang lain di Mesir selamat..AMINNNNN..


Nota Sufi : Ya Allah, lindungi lah mereka dari segala kecelakaan..amin ya rabbal a'lamin..

0 Yang Menyonteng on "Rusuhan di Mesir.."

 

~~Kisah Sufi~~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal